Klachten
Heeft u een klacht over uw product, de afhandeling van uw vraag of de bezorging van uw order? Neem dan contact met ons op door bij voorkeur een mail naar info@autobench.nl, of stuur een bericht naar +31 (0)65 1737895. Vermeldt in deze mail of dit bericht uw ordernummer en foto's van het probleem.
Wanneer u een bestelling heeft ontvangen met schade, is het zaak om dit binnen 48 uur na ontvangst van het pakket te melden. Om een schademelding sneller te verwerken, adviseren we u foto’s van de betreffende schade mee te sturen. Onze klantenservice zal aan de hand van de foto’s de vervolg stappen aangeven.
Houdt u aan het stappenplan voor het melden van schade;
- Neem contact met ons op door bij voorkeur een mail naar info@autobench.nl, of stuur een bericht naar +31 (0)65 1737895. Probeer zo duidelijk mogelijk aan te geven wat de schade is. Wij adviseren u om alvast foto’s te maken waarop de schade duidelijk zichtbaar is.
- Stuur de foto’s en een omschrijving van het defect naar onze klantenservice (info@autobench.nl).
- Binnen één werkdag ontvangt u van ons een reactie en informatie over verdere afhandeling.
- Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Contact gegevens: info@autobench.nl 085-0074340 06-51737895 Boterweg 2 Tuk
Openingstijden: Maandag tot en met Vrijdag: 08:00 tot 17:00 Zaterdag en Zondag: Gesloten