Contact
Meestgestelde vragen
Vind makkelijk en snel het antwoord op jouw vraag!
Wij versturen de grote pakketten en pallets via transportbedrijf Tielbeke. De kleine pakketten worden onderverdeeld onder verscheidene pakketdiensten met als voornaamste GLS.
Plaatst u een bestelling op een werkdag en is het desbetreffende product op voorraad? dan verstuurd Autobench.nl uw bestelling nog dezelfde werkdag, tenzij dit bij het product anders wordt aangegeven. Momenteel maken wij deze belofte in 99% van de verzendingen waar. Naar België is het tijdens drukke periodes soms niet mogelijk om binnen 24 uur te leveren. Meestal lukt dit dan binnen 48 uur. Bestellingen die niet rechtstreeks vanuit ons eigen magazijn worden verzonden worden veelal binnen 3-5 werkdagen geleverd.
Nee, helaas kunt u uw bestelling niet gratis retourneren. De volledige kosten voor het retourneren zijn voor de rekening van de klant. Bij een probleem of beschadiging kunt u meer informatie vinden over het retourneren van uw product op de klachten pagina.
Wilt u een artikel retour zenden? Download dan hier ons retourformulier, vul deze in en stuur het product samen met het retourformulier naar ons terug. U kunt uw retour afgeven bij een GLS, DHL, PostNL of DPD servicepunt. U draagt zelf de kosten en het risico van de retourzending. Bent u niet in de gelegenheid om het retourneren zelf te regelen? Dan kunnen we onze vervoerder tegen betaling de retour bij uw verzendadres laten afhalen. De extra kosten die dit met zich mee brengt zullen wij verrekenen met het terug te betalen bedrag. In het geval van 'betaling achteraf' ontvangt u van ons een factuur voor de retourkosten. Let op: vraag vooraf een prijsopgave aan, door de maat of gewicht van het pakket kunnen de kosten van het retourneren duurder uitkomen dan verwacht.
Wij streven ernaar om uw retour zending binnen 5 werkdagen af te handelen en uw aankoopbedrag terug te storten. In drukke periodes kan dit oplopen tot 14 dagen.
Ja, wij hebben een fysieke winkel aan de Boterweg 2 in Tuk. Hier kunt u de producten die wij op voorraad hebben bekijken en passen en kunt u advies krijgen van ons deskundig personeel. Ook uw hond is welkom!
Wanneer het totaal bedrag van uw bestelling lager is dan € 50,00 betaald u verzendkosten. Voor verzenden naar Nederland betreffen deze kosten € 5,95. Voor verzenden naar België betreffen deze kosten € 7,95. Wanneer het totaal bedrag van uw bestelling hoger is dan € 50,00 betaald u voor het verzenden naar Nederland en België géén verzendkosten.
Na het afronden van uw bestelling krijgt u afhankelijk van de vervoerder een track&trace opgestuurd. Deze ontvangt u op het ingevulde e-mail adres. Wanneer uw pakket word verstuurd met Tielbeke ontvangt u de track and trace aan het einde van de middag of het begin van de avond op de dag van bestellen. Wanneer uw pakket word verstuurd met een andere vervoerder krijgt u de track&trace nadat uw bestelling is verwerkt in ons magazijn. Heeft u gekozen voor afhaling, dan ontvangt u een melding wanneer uw order gereed staat voor afhaal.
Wanneer u uw bestelling wil annuleren, kunt u het beste een mail sturen naar info@autobench.nl. Vermeldt in deze mail uw naam en order nummer. Wij zullen er dan voor zorgen dat uw bestelling wordt geannuleerd. Wanneer het pakket al verwerkt is bij onze vervoerders zal u het pakket moeten weigeren of retourneren.
Wanneer u succesvol heeft betaald en een order bevestiging heeft ontvangen is uw bestelling gelukt. Wanneer u een account heeft aangemaakt kunt u uw bestellingen vinden onder Mijn bestellingen. De bestelling is hier ook zichtbaar wanneer u nog niet heeft betaald, hier kunt u de betaling afronden. Als u geen order bevestiging heeft ontvangen maar de bestelling is wel betaald, dan krijgt u de order bevestiging later. Krijgt u helemaal geen orderbevestiging? Neem dan contact op met onze klantenservice, wij lossen dit probleem dan samen met u op.
Wanneer uw bestelling niet word bezorgd op de afgesproken tijd is het zaak om te kijken naar de track&trace. Wanneer de vervoerder vertraging heeft opgelopen zal dit hier worden vermeldt en de nieuwe verwachte bezorging word hier dan aangegeven. Staat de bestelling op bezorgd en heeft u niks ontvangen? Neem dancontact met ons op.
Bij het kiezen van uw verzendmethode krijgt u meerdere keuzes; Afhalen in Tuk bij Steenwijk (Nederland): U kan uw bestelling afhalen bij ons in de winkel, uw bestelling staat dan voor u klaar. Verzenden Nederland of België: U bestelling word alleen bezorgd als u thuis bent, het pakket word dus niet bij uw huis neergezet of bij de buren bezorgd. Verzenden Nederland of België met neerzet toestemming: Wanneer u niet thuis bent word het pakket bij uw huis neergezet, u kunt zelf aangeven waar het pakket neergezet kan worden. Doet u dit niet dan kiest de pakketbezorger een geschikte plek. Verzenden Nederland of België met toestemming voor leveren bij de buren: Als u niet thuis bent word uw bestelling bij de buren geleverd. Verzenden naar een pick-up point; u kunt voor de kleinere pakketten kiezen voor levering bij een pick-up point bij u in de buurt. Na levering kunt u daar het pakket afhalen.
Wanneer u heeft gekozen voor: Verzenden Nederland of België met neerzet toestemming of Verzenden Nederland of België met toestemming voor leveren bij de buren, zal uw bestelling bij uw huis worden neergezet of respectievelijk bij de buren worden geleverd. Heeft u gekozen voor verzenden Nederland of België? Dan zal de bezorger een kaart in de bus doen voor de vervolg stappen. U kunt dan zelf een nieuwe afspraak inplannen.
Wanneer u niet direct na het afronden van uw bestelling een order bevestiging ontvangt is het zaak om even af te wachten. Het doorzetten van de orderbevestiging kan iets vertraging oplopen en deze zult u in de loop van de dag moeten ontvangen. Krijgt u helemaal geen orderbevestiging? Controleer dan uw spam map en kijk of u het juiste e-mail adres heeft ingevoerd.
Ja, u kunt artikelen ruilen. Wanneer u uw bestelling ontvangt en het product is anders dan verwacht kunt u uw order retourneren en kiezen voor product ruilen. Het andere product zal dan worden opgestuurd en de extra kosten voor dit product zullen dan in rekening worden gebracht. Wanneer een product goedkoper is zal het verschil worden teruggestort.
Heeft u een klacht over uw product, de afhandeling van uw vraag of de bezorging van uw order? Neem dan contact met ons op doormiddel van een mail naar info@autobench.nl of bel naar +31 (0)85 0074340. Kijk voor meer informatie of voor onze klachtenregeling bij de pagina Klachten
Vragen? Neem contact met ons op!
Vul onderstaand formulier zo duidelijk mogelijk in, we proberen uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden
Contact gegevens: info@autobench.nl 085-0074340 06-51737895 Boterweg 2 Tuk
Openingstijden: Maandag tot en met Vrijdag: 08:00 tot 17:00 Zaterdag en Zondag: Gesloten