Heeft u een klacht over uw product, de afhandeling van uw vraag of de bezorging van uw order? Neem dan contact met ons op door bij voorkeur een mail naar [email protected], of stuur een bericht naar +31 (0)65 1737895. Vermeldt in deze mail of dit bericht uw ordernummer en foto's van het probleem.
Wanneer u een bestelling heeft ontvangen met schade, is het zaak om dit binnen 48 uur na ontvangst van het pakket te melden. Om een schademelding sneller te verwerken, adviseren we u foto’s van de betreffende schade mee te sturen. Onze klantenservice zal aan de hand van de foto’s de vervolg stappen aangeven.
Houdt u aan het stappenplan voor het melden van schade;
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.